Cousas do futuro? Ou sonche cousas xa do presente?

Y, xa por último, moitas veces resulta curioso como falamos das mudanzas profundas que está a ocasionar a rede en termos dun futurible non moi próximo, como se de feito non estea a afectar a moitos niveis das nosas vidas (económico, laboral, cultural,…). Cantos postos de traballo inda están por se inventar? Como será a nosa forma de traballar en equipo? Como será a investigación no futuro? Que modelos de negocio poden xurdir na rede que nin tan sequera podemos soñar na actualidade? Coas redes sociais, convertémenos en ‘marcas’ cunha identidade dixital que hai que coidar como se fose parte da nosa personalidade e reputación?

Todo isto ben porque nunha entrevista que lle fixeron a Risto Mejide por mor da saída do seu libro, Urbrands facía unhas afirmacións que me chamaron á atención. Déixovolas aquí para que as comentemos en clase:

Y lo que está pasando es que hay una revolución en marcha, una revolución que no es digital: “Es un anacronismo llamarla digital”, dice. Mejide emplea otro término: democratización. Las marcas le pertenecen a sus consumidores. El talento se democratiza. Existe la posibilidad de “hablarle a muchos a coste cero”. “Es un cambio copernicano”, que define como el “empoderamiento del consumidor”.

Las ciudades son el medio en el que se produce esta revolución y están llenas de sensores. Y el sensor de sensores es ahora mismo Twitter: “Es la realidad adelantada. Si hay una crisis, lo más probable es que el primer síntoma se produzca en Twitter. Las redes sociales son los grandes detectores. Antes se pagaba por la información ahora lo hacen gratis. Por ejemplo, la noticia de la captura de Bin Laden la dio un vecino en un tuit, antes que la BBC”.

Así que estar alerta y reaccionar con rapidez es hoy determinante para mantener la reputación, cualquier reputación.

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s